Sonntag, 20. Oktober 2013

Chiffon & Leather







Okay, to be honest, I'm not in a hippie mood at the moment. It's the same thing every year: During summer, I'd love to get beamed back in 1969, but with the beginning of fall, my beautiful hippie dresses begin to hibernate in my wardrobe. That's why I will post some more non-vintage outfits during the next months. But be sure to see my vintage babies again next spring! As you may have noticed, I'm a fan of breaches of style. I already combined my Indian Gauze Dresses with biker jackets and boots and so I do now with one my most favorite skirts as well. I simply love the mixture of rock chic and romance. What do you think?

Kommentare:

  1. Aww.. dankeschön für deinen Kommentar! :) x Dein Outfit ist super süß, finde ich richtig schön. Ich mag diesen Kontrast zwischen dem femininen Rock und der eher maskulinen Bikerjacke. Und die Kulisse im Wald ist natürlich toll. :)

    AntwortenLöschen
  2. I think you look absolutely amazing!
    Love the outfit!
    xManon

    AntwortenLöschen
  3. Oh wie schön! Ein tolles Herbstoutfit! Ich find den Maxirock total klasse zusammen mit dem Wollpulli! Und ganz schöne Fotos! Du hast so ein richtig schönes ansteckendes Grinsen :)

    Schönen Sonntag!

    AntwortenLöschen
  4. Tolle Bilder! :)
    Der Look gefällt mir wirklich gut und ich muss dir sagen das du unglaublich Hübsch bist! :)

    Liebst,
    Lea ♥

    AntwortenLöschen
  5. I think you matched it perfectly! Love the outfit :)

    AntwortenLöschen
  6. You look amazing! And your fringe is making me want to get one again :)

    Hmm maybe...

    AntwortenLöschen
  7. ach, wunderschön! Der Pony steht dir soooo gut! Unglaublich! und ich liebe die Fotos :)

    AntwortenLöschen
  8. Loving the photos - the location is incredible. xx

    AntwortenLöschen
  9. You have such a lovely style! Adore your blog! xx

    blancheneve.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  10. such a nice outfit! your camera is really good quality too

    http://istylethereforeiiwear.blogspot.co.uk/

    AntwortenLöschen
  11. Lovely look, I really like how you combined the leather with a cute chiffon maxi skirt!

    xoxo
    http://sarandaadriana.com

    AntwortenLöschen
  12. Such a great look dear :), I love it

    New post on my blog ---> urbanfashionstylee.blogspot.com

    AntwortenLöschen
  13. Beautiful combination of texture! You look stunning!!

    (='.'=)
    Lauren at adorn la femme

    AntwortenLöschen
  14. lovely blog :)
    http://saltskinned.blogspot.com.au

    AntwortenLöschen
  15. Nice outfit !
    xx Julien

    http://oohjules.com

    AntwortenLöschen
  16. Oh wie schade, dass du eine Fruktose-Intoleranz hast! Musst du dann stattdessen super viel Gemüse essen, um auf deine Vitamine zu kommen? Ich stell mir das ja ganz schön schwierig vor :(
    Danke für deinen Kommi!

    Liebe Grüße!

    AntwortenLöschen
  17. Beautiful outfit!
    I love your style and blog! :)

    I'm your new follower!

    Path to my Wardrobe

    AntwortenLöschen
  18. Can't go wrong with a leather jacket, you look gorgeous

    Ellen // A little bit Unique // Facebook // Bloglovin



    xx

    AntwortenLöschen
  19. Klasse Outfit, meine Liebe!

    Die Band höre ich mir definitv mal an!

    AntwortenLöschen
  20. these are the cutest photos of you! i adore your high bun and your skirt here!

    lindsey louise

    hellomrrabbitblog.com

    AntwortenLöschen
  21. Wunderbar, sehr schön <3

    Allerliebste Grüße,
    HOLYKATTA

    AntwortenLöschen
  22. Ich mag den Kontrast von Jacke und Rock, sehr gelungen!

    Liebste Grüße

    Andrea von andysparkles
    Follow me on Facebook

    AntwortenLöschen
  23. Wunderbare Fotos! Wunderbarer Blog! Werde dir direkt mal folgen.
    So tolle Bilder habe ich lange nicht mehr gesehen...
    Liebe Grüße Magda ( :D )
    von http://neongreenunicorn.blogspot.de

    AntwortenLöschen