Freitag, 6. September 2013

Groupie Feeling











Although we're enjoying the last warm or rather hot days of summer at the moment, I couldn't resist showing you my already favorite coat for winter. I bought it on one of those hot days in June on a flea market for only 5 € (!!!) and I exactly remember the seller saying: "I never thought I will sell that coat in summer!" But the funniest part was that I found a 5 € note in one of the pockets, when I tried it on again at home. So I got it for free! Lucky me :) However, that coat reminds me so much of that late 60s/early 70s rock star groupie chic à la the Doors or the Rolling Stones. I hope I won't freeze to death, when I'll wear it with my suede mini skirts and just tights in winter; And if yes, I'll change the skirts to bell bottoms :) But one thing is sure: This baby is already my most favorite winter must have!

Kommentare:

  1. Great outfit, your accessories match your outfit so well! X Anna

    www.fashionanna.com

    AntwortenLöschen
  2. Einfach alles an dir, erinnert mich an the Black Belles.
    Alles erste Sahne!

    AntwortenLöschen
  3. Aaah.. dankeschön, du bist ja süß! :** Das ist cool, ich finde die Jeansshorts auch super, kann man fast immer tragen. Die Schluppenbluse ist super und dieser 70er Jahre Stil steht dir verdammt gut! :))

    AntwortenLöschen
  4. Hey!
    Schöner Blog und willkommen in der Blogger Welt!
    Wenn du magst können wir einander folgen!? Komm einfach bei mir vorbei und guck wie dir mein Blog gefällt :)

    Liebe Grüße und einen guten Start in die Woche!

    AntwortenLöschen
  5. Das kann ich so gut nachvollziehen! Ich finde es einfach wunderschön, wenn die Sonne durch das bunte Blattwerk scheint und überall Herbstlaub liegt. Das hört sich nach tollen Outfits an, auf Biker-Boots freue ich mich auch schon und auf meinen Parka. :) <3

    Bisou :**

    AntwortenLöschen
  6. Nice post !
    I love it .
    have a lovely day
    xx Julien

    www.oohjules.com

    AntwortenLöschen
  7. Ich folge dir jetzt auch :)
    Übrigens ist die weiße Bluse echt super schön!!!

    AntwortenLöschen
  8. Tu es toute jolie !!! C'est super de te retrouver !!!

    See U !

    AntwortenLöschen